2008年5月9日

瞧! 這個投資人

網友 george 問:

i am a beginner in investing. how I can learn to become a professional investor like you?


好老實,你睇我d文,文字多個數字就應該估到我唔係會計出身啦.

我既工作同投資或者保險係十萬八千仗遠....一d都唔professional,正如我個blog簡介:

你的blogger一位業餘投資人,鍾情於中國人壽保險業,希望用工作換來金錢,再投入上市公司股票中,做一個好公司的小股東,去分享中國經濟增長的成果


我同大家一樣,都經歷過炒賣既日子(margin,future,warrent,option我都識唔少),當然亦係輸多個贏,再返樸歸真,變成宜家既我

令我起變化既人,就係我老師- 林sir(你都見到我個blog有佢"墨寶"),佢既兩本著作同係e線談話,就係我既指定課本.

當然,我都好想多d人認識投資,可以多d人討論,多個伴,但有個問題,就係每當我介紹朋友睇這本"証券分析實踐"時,答案總會係:

1.我睇過,但唔明

2.我睇過,冇o麥特別

3.我知道有這本書, 係唔係要有account底先讀得o架

遲d再慢慢講下我睇"証券分析實踐"既心得


另外,cory個邊又有正野,長就長d,但馬總講野,比小小面睇下都有著數.....(分上下篇)



_

1 則留言:

匿名 說...

support, would like to learn more about lam sir's method of investment!!