2008年5月2日

從2318遠慮......到我的portfolio

還記得我上兩日講2318q1業績,我講佢無論被動還是主動,金融混業可能是2318的路

其實醒目的讀者可能已經從字裡行間睇到我對2318唔係o甘樂觀既

今日聽左林sir後,我又再沉思中........(點解?有10個回應再講)


_

12 則留言:

SiMonChan 說...

期待~

匿名 說...

please share

匿名 說...

快D!

Simon 仔

Ustortoise 說...

Absolutely agree that 金融混業 is the right direction for 2318 to follow. Looking forward to your discussion.

匿名 說...

好有興趣知道~

匿名 說...

想知,快d啦!THX

匿名 說...

^^ 請說

匿名 說...

pls share

匿名 說...

please share
thank you

匿名 說...

Thanks for sharing ur view!

匿名 說...

混業也要面對各行業當中既競爭, 銀行地產証券業務强手如云, 要弄得有聲有色非易事.

匿名 說...

Looking forward to see your opinion.

suyi