2008年6月15日

talk the talk, walk the walk

_

已於星期五$27.95買入第三注,若再有資金(如股息)而價錢吸引,會再行動



以上係從大陸網站得來的資訊,可以講係總結左我對2628同2318既睇法

短短一個星期,市場情緒出現好大變化,一片悲觀,什麼熊市,蕭條睇法湧現

當然會有人將悲觀睇法轉化為行動,例如沽出股票,甚至做淡.這個正是資本主義可愛既地方

我想講下我既睇法

沽出股票,做淡,於我而言無問題,當然現在的我不會做(以前我也曾沽期指,買沽輪),因為犯不著

第一:除非你覺得整個社會正朝衰退發展,公司會賺少左甚至虧損,失業率上升,否則,沽出股票和做淡係同整個大趨勢對著幹,通常都冇著數,所謂君子不立危牆也

第二:沽出業務增長既公司股票,想係較低價錢買回,通常好大機會失去和公司一同成長機會.哪,何不坐定定,又上又落哩

第三:好多人係股票價錢很高的時候常說,到下跌時我才買入,但到真的下跌時,又說,現在下跌,不如再等下,可能仲有得跌....我常說,talk the talk, walk the walk,坐言起行.當然,我們都是凡人,無法知道將來,所以可以分段買入

人有一個特性,我們對短期既估計通常都是錯誤的,但對較長遠估計通常是對的

套用這個特性,我們對中國社會和個別行業(如保險)增長既樂觀估計,我可以說是對的.哪,為什麼我們偏要就我們對短期既估計(通常都是錯誤的)作出行動哩?

我記起徐老闆曾講過一個比寓,我想大家可以參考:

投資就像一棵樹,面對寒冬,就要葉落,只要根基穩固,沒有生寄生蟲,捱過了,便能迎接春天的降臨


_

5 則留言:

大口仔 說...

"人有一個特性,我們對短期既估計通常都是錯誤的,但對較長遠估計通常是對的。"

大口仔喜歡這一句,對極了!既然長遠無問題,點解要自尋煩惱?

匿名 說...

同意國內的分析文章

Cory 說...

這是東方證券的王小罡所寫的分析報告

匿名 說...

佢講到平保估值更加吸引,點解仲要加注人仔人?

國壽股東 說...

茫茫然:

關如2318,前些時間關如薪酬和集資既消息似乎開始慢慢被淡化.其實2318係非常有前景,但要增加投資,本股東必須看到:

1.本業穩定(eg月份保費收入保持增長)
2.企業形象改善
3.集資消息確定

Cory:

他的報告可讀性高
http://insurance.money.hexun.com/column/personal.aspx?sl=4596

大口仔:

對..現實係好多人在自尋煩惱,仍不自覺,確可悲也