2008年6月29日

中国人寿高管与投资者交流纪要 25/6/2008

_

中国人寿资深精算师席健先生和投资者关系部李珂先生介绍了公司最新动态





我睇完個紀要後會心微笑,大家可以講下睇法,見有意思的見解我再講

下一篇回答美國發展


後記:

見到係友blog中有網友質疑市場先生購買股票的資金為何哪麼多

投資第一步並非選擇投資對象,而是儲蓄.儲蓄來來去去,都得一個方法:開源節流.

恆生銀行很久之前曾有一個廣告,歌詞是:

小莫小於水滴 匯成大海汪洋 細莫細於沙粒 聚成大地四方

與其發葡萄酸,何不想想點解別人能儲蓄得那麼成功,而檢討一下自己對金錢處理的方法哩?

我想起黃子華對時下的這種葡萄酸態度,頗精彩的諷刺:




_

15 則留言:

匿名 說...

多謝資訊!!

Unknown 說...

今年中期國壽發盈警機會都幾大
要睇佢會計上點處理d 投資

美國d 金融機構次按撥備仲未玩完

除非係仲有大把資金可平均購入
如果唔係,現階段有點危險

Cory 說...

農村市場確實係國壽既最大火力, 產品利潤大, 市場開發度低, 最主要係無人入場同佢鬥.

我也不明白為何平安要提高結算利率, 到底他們真的有信心在投資有回報(剛剛先係富通蝕一筆!), 定係為左規模爭生意先係咁做? 如果係後者, 我就會失望多一次了.

匿名 說...

Thaks for sharing. 2628 我會繼續低買及持有。

匿名 說...

很高興找到一個同樣鐘情2628的朋友,2628也是我的愛股,長線及短炒都有,雖然短炒利潤不多,但國壽仍是我的幸運股。

現在的市況是趁低收集2628的好時機....我個人應為。

我會時時到訪你的blog。

國壽股東 說...

Vincent: 中期盈警與否著實對長線股東無什影響,對於保險公司來說,本業(即保費收入及acquisition cost)才要緊,float又平又多,大環境ok(下一篇講),保險公司想唔發都難

cory: 兩間公司分別很大,一個搏命打農村(所以我話2628同941好相似),一個就打混業(匯豐?)

平安提高結算利率,我想一半是他投資做得係好(記得”平滑准备金”嘛),一半是想搶市場,所以也不必太悲觀

fortis一役,我想他們必銘記在心,100億.....唯有當學費,下次唔好再o甘失威,尤其係想用asset management哩開飯既添

總結:現階段仍較傾向2628,但我想信2318會有驚喜(是驚還是喜?)

ckm,ustortoise,man:多謝,上天會眷顧那些有信心的人

Cory 說...

我好少可對平保持有不滿, 但係呢次..... 有少少.

佢既平滑準備金係投資環境如果繼續走低既情況下, 好易無哂.

國壽股東 說...

cory:平保今次係有點”心雄”左,我也有點奇怪為什麼間間都跌,唯獨佢仲升....

其實睇翻個紀要,席先生都有點”寸”,好明顯係對住平保發炮,我睇都忍左好耐啦

例如:

公司会注重长期业务发展的均衡,但在整个大市场存在好的机会时,没有理由不做银保这类业务。僵化的强调所谓的结构,在今年这样市场情况下是比较愚蠢的

在当前市场环境下,结算利率上升压力不大,因此下调了。一些公司出于市场压力提高了结算利率,但考虑到当前资本市场状况,高的结算利率是很难维持的,业务量越大越难维持。

Unknown 說...

我自己就覺得無論咩公司都好,都有份 structural cycle 同 cyclic

大陸o係人都知會增長好快 (structural), 但係當中都會有快有慢(cyclic).
保險 structural 來說一定係好,但 cyclic 來說自己就覺得 Worst has not arrived yet

Why not wait for a better entry point if I am confident that the worst has not arrived yet?

重點係有幾多注錢。如果唔多,二幾蚊同三十幾蚊買長線回报己經差好遠。

國壽股東 說...

vincent:我是凡人(mortal),無法準確掌握未來,更難預測所謂cycle的低點,所以我只有用可行的方法

固然投資係有風險,但只要你唔係用借貸,而資金唔係救命錢,我認為投資作為儲蓄係不錯的,市場先生係好好的例子

Unknown 說...

我反而覺得如果對業務了解既話,係可以大約估到行業既前景。我所指是行業/公司的 cyclic cycle 而不是股價的 cyclic cycle.

我就比較保守,現時 A 股己 interim end.可知投資表現,就算放晒 d investment loss 落 equity, 唔o係 PL 反映,我都覺得係隱憂。加上現時個市唔好,仲少埋投資落 IPO 的機會。都係等個業績多少少明朗化先作決定,我又唔夠錢每個月買一手。始終 investment gain 佔 07 年 40% 收入,而亦明知今年上半年唔會好。

Cory 說...

不要忘記兩保的保費收入係不斷增加, revenue 增長好強, 支出不斷delay.

國壽股東 說...

vincent: 都係個句,每個人情況不同,投資認該係輕鬆的事(人生本身已經係不易事,不該再加多點無謂的麻煩),量力而為就可以了(捉蟑螂論)

cory:絕對同意,如果容許dac,非同凡嚮

匿名 說...

中國人壽集團減持中信證券
持股比例已低於5%;中信證券註冊地由深圳變更至北京

  6月30日晚,中信證券(上海交易所代碼:600030)發佈公告稱,中國人壽保險(集團)公司(下稱人壽集團)已將持股比例降至低於5%。
  公告稱,截至2008 年6月27 日15時收盤,人壽集團尚持有公司股份3.30億股,占總股份的4.97%。減持前人壽集團持有中信證券3.53億股股份,占5.32%。
  當日中信證券還發佈公告稱,公司住所由「廣東省深圳市羅湖區湖貝路1030 號海龍王大廈」遷至「北京市朝陽區新源南路6 號京城大廈」,已獲得中國證監會批准並完成相關手續。

人寿在搞什么?现在减持,一季报还没动,5000点干吗去了?看中国人寿高管与投资者交流纪要 25/6/2008 中谈到,固定收益占80%,权益投资占17-18%,从年初23%降下来,现在定期存款和债券的比例提高了,我不知道人寿是怎么想得,我觉得现在应该是增加股票比例的时候,部分公司的股息已经超过一年期存款利率和国债利率了,从资产平衡的角度讲,现在应该买股票的时候,在5000点时应该这么做,现在再沽股票买债券,一旦加息后债券也会跌。难道是为了中报好看?

國壽股東 說...

shhggl:你好,是國內的讀者嘛?歡迎,可以多些在此發言,你們在國內的資訊和實地觀察,各股東將獲益良多

定期存款和债券的比例提高,股票比例下降,我想是講比例,因為今年保費收入上升不少,股票實際金額可能都有增加,不過相比定期存款和债券,比例是少了

較早前,2628就公佈過增加投資開放式基金,而楊總更出口術,希望兩監批准埋全國性銀行

至於中信,再等下新聞再講,不過我相信2628是和母公司一齊行動沽出