2008年6月12日

等侯$28買入第三注

晚點再講

_

6 則留言:

匿名 說...

第三注之後怎樣?

匿名 說...

我$28買到兩千股
你呢?

匿名 說...

跌幾個percent又落一注,會唔會密o左d?

國壽股東 說...

春子: 晚點再算,而且投資是個人的事,自己也要做點打算,才是成功的投資人

ckm:恭喜!!我買唔到,我set係27.95,貪心了點,也沒辦法,可能注定我買唔到第三注

hiking:我並唔睇percentage,我係睇我對2628既估值,我認為$30以下係超值,所以先係$30同$28買入,以後再按現金流狀態來決定,當然如果有$28以下則更好啦!

匿名 說...

噉你會分幾多注?否則未去到第五第六注,你的支持者已乾塘。

國壽股東 說...

又是老問題了,投資當量力而為,冇人可以預計未來,我亦冇可能知道股價走勢,但我們可以做的,就是按照自己的財務和風險承擔力去衡量

好像我會先將現金流分三注買入,如果有比$28更低價,而又有多餘現金,可以考慮再買入

這blog的讀者相信係有自己分析能力的成人,我本人不是什麼什麼,並冇所謂支持者.我相信閣下亦應明白