2008年6月12日

我寫這個blog的終極目標

未能買入第三注,有點兒可惜,也沒所謂了.今天我打電話給幾位初買入2628之朋友,叮囑一定要持之以恆,將來必修成美果

我的一些2628戰友曾多次和我”投訴”,說我寫這個blog有點無聊,他們覺得既容易招惹爭議,對自己又冇益,何不”悶聲發大財”哩?

我深信要把生命活得有意義,其中一個關鍵係財務自由,如這個blog副題道:

從成功投資換取財務自由,贖回寶貴的光蔭煉成時間的玫瑰

子曰:
君子愛財取之有道

當時間再唔須要花係工作中,你就可以選擇自己想做既事(當然你可以
選擇工作啦,但不同處在於工錢不再是你唯一延續生命的方式了)

你可以讀書,寫作,學習,進修,和朋友交談,什麼也可以.你更可以
繼續工作,做義工,為社會出一份力.但現實點講,一切都有一個前題:你財政獨立,擁有自己的時間

我好希望多一點人有貢獻社會的心,而他們的
財務自由就是他們的本錢,將寶貴的光蔭煉成時間的玫瑰

這個就是我寫這個blog的終極目標

今日見到ckm兄所講既書: investing the templeton way,打左一陣書釘,係最後個chapter:the sleeping dragon awakens度,templeton係2004年買入左兩只中國股:2628 同 941,其中他解釋了為何買2628的原因,大家可以睇睇



另外,再發起2628統計,請支持


_







7 則留言:

Ustortoise 說...

時間真的好寶貴,我都好想早日財務自由做D有意義0既野. 支持blog主繼續分亨意見,一起為目標而努力!

RED PHOENIX BUILDING 說...

支持blog主, 像林sir一樣有好野就公諸同好

匿名 說...

如果呢個BLOG唔摺, 希望4年後我可以見返自己呢個留言

4年後100元, 現在巳無現金了, 不想擴大自己MARGIN, 待二年後 如股價不上40元, 我會再入多二手,

匿名 說...

這本書由頭到尾都值得一看
就係學鄧爵士點樣執死雞已經值回書價

Unknown 說...

while you are starting a survey about 2628; meanwhile, you could also start a 2318 survey at the same time~

RayZ

Unknown 說...

只要自己認為是對,便要堅持,人是自己而活,不是活在是非中。

大口仔 說...

一齊努力啦!
路各人都不同,但目標同方法似乎好一致呢。:)