2008年9月5日

$27.95再買入

差唔多啦....

3 則留言:

匿名 說...

support!(選舉呼籲-社民連)

匿名 說...

坐2望4

匿名 說...

一個長毛, 一個呀牛, 係搞唔出乜野花臣

但今屆有黃毓民同埋蕭若元呢D讀過書既人加入, 社民連完全唔同晒

蕭先生既話話我部份認同, 但我亦都唔會因此而投畀社民連

我覺得香港就係有大多爭拗先搞成咁, 一樣野拗足十九幾萬年, 都未實行, 議而不決, 乜都死得啦, 而爭拗製造者係邊個, 一定有社民連份, 蕭先生亦都好老實咁表明社民連既來意, 就係要顛覆香港政府

依家香港政府係唔好, 但唔好在就係乜都唔夠薑去做, 即係乜都無做, 唔做唔錯嘛, 但我覺得社民連係顛覆香港政府既同時, 只係會帶黎我最唔想見到既野, 政府只會更加議而不決咁去運行

今次我見識到知識既力量, 社民連有左蕭若元黃毓民呢D人坐陣, 完全唔同晒